NÁVOD NA DIAMANTOVOU VAZBU

DIAMANTOVÁ VAZBA -  Diamantová vazba,jsou vlastně křížky. Záleží na počtu ruliček.  Pokud máme lichý počet ruliček,vznikne kosočtvercový vzor a pokud sudý počet, vznikne vertikální vzor.

1. nejprve jsem si upletla dvě řady opletku dvěmi.

2. Druhá foto ,dokončení druhé řady,ruličku kterou držím je potřeba změnit na jinou barvu,aby lépe vynikl vzor.

3. foto 3, jsem změnila barvu a nastavila jsem světlou.

4. foto 4 ,na křížky potřebujeme 3 ruličky,tak přidáme ještě jednu světlou ruličku,kterou dáme PŘESNĚ TAM KDE JE PRVNÍ SVĚTLÁ RULIČKA, A NAHOŘE PŘIPEVNÍME KOLÍČKEM K FORMĚ,ABY NÁM NEVYPADLA.

5. foto 5 ,trošku si ruličky rozdělíme,aby se nám dobře pletlo.

6. foto 6 , hnědou ruličku,vedeme ve prostřed světlých ruliček a za další osnovní.

7. foto 7, nyní vedeme horní světlou ruličku PŘES OSNOVNÍ DOLŮ A DÁME ZA DALŠÍ OSNOVU. dávejte pozor ,ať vám nevypadne.

8. foto 8, nyní vrátíme hnědou zpět,vždy si jí trošku nazvednu,aby mi nepřekážela.

 9. foto 9, nyní vedeme spodní ruličku nahoru. a za osnovní.

10. fot 10, všimněte si,že světlé ruličky VŽDY KONČÍ ZA STEJNOU OSNOVOU. VŽDY VÁM TAM MUSÍ KONČIT. VŽDY JSOU SPOLU.

11. foto 11, a nyní jedem to samé znovu. Zase vedem hnědou za osnovní.

12. foto 12,  hnědá je za osnovní.

13. foto 13, zase vedeme horní ruličku směrem dolů a za osnovní.

14. foto 14,  urovnáme hnědou

15. foto 15, a zase vedeme spodní světlou nahoru a za osnovní.

TAKTO PLETEME,POŘÁD DOKOLA A DOKOLA. zÁLEŽÍ TEDY NA POČTU RULIČEK,ZDA SUDÝ NEBO LICHÝ POČET. bU´DTO VÁM BUDOU VZNIKAT KŘÍŽKY NAD SEBOU A NEBO JAKO KOSOČTVERCE. tAK DOUFÁM ŽE SE VÁM NÁVOD BUDE LÍBIT Více smajlíků ke stažení

Obrazek

Komentáře

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář